ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاسخگویی پشتیبانی اینترنت مخابرات آنی می شود

اگر مشترک اینترنت مخابرات باشید، حتما در تماس با تلفن 2020 (مرکز پشتیبانی این خدمت) به مشکل زمان طولانی انتظار برای پاسخگویی یکی از کارشناسان برخورد کرده و گاهی از ادامه تماس منصرف شده اید. ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

اگر مشترک اینترنت مخابرات باشید، حتما در تماس با تلفن 2020 (مرکز پشتیبانی این خدمت) به مشکل زمان طولانی انتظار برای پاسخگویی یکی از کارشناسان برخورد کرده و گاهی از ادامه تماس منصرف شده اید.

به نظر می آید مسئولان شرکت یاد شده در حال رفع این مساله هستند و می خواهند رسیدگی به مشکلات کاربران را آنی و در لحظه کنند. نایب رئیس شرکت مخابرات استان تهران از پاسخگویی آنلاین و ارائه خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت (ADSL) در مرکز تماس 2020 خبر داد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

غلامرضا شیدایی اظهار کرد: با توجه به تجربه موفقیت آمیز سرعت رفع خرابی از طریق شماره تلفن 17 (که قریب به 8 میلیون مشترک را پشتیبانی می کند) و پاسخگویی خوب به مشترکان اینترنت پرسرعت استان البرز، سبب شد هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران مسئولیت مراکز تماس 2020 را به کارکنان خود بسپارند.

وی افزود: تمرکز زدایی مراکز پاسخگویی، بهبود نظارت و مدیریت بهتر توسط همکاران شرکت و افزایش حداکثری رضایت مشتریان، از مهم ترین اهداف تغییرات انجام شده در نحوه اداره مراکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران است.

نایب رئیس هیات مدیره مخابرات تهران از همکاری خوب شرکت خدمات اول تقدیر کرد و گفت: 80 درصد تغییرات انجام شده و 20 درصد باقی مانده که امید است تا ماه آینده صورت پذیرد و بدین طریق میانگین زمان پاسخگویی به کاربران اینترنت پرسرعت توسط همکاران مراکز پشتیبانی 2020 به کمتر از یک دقیقه برسد.

به گفته شیدایی، انتظار می رود تا پایان سال پاسخگویی آنی در 2020 برقرار گردد و مشترکان بتوانند با سرعت بیشتر ازخدمات و پشتیبانی جامع این سرویس بهره مند شوند.

گفتنی است، پیش از این زمان صف انتظار مرکز تماس اینترنت پرسرعت مخابرات تهران در برخی از بازه های روز به 30 دقیقه نیز می رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • Sar Basz
    Sar Basz | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

    سلام من رمز عبور وای فای همونی که برای خرید ترافیک ازش استفاده میکنند رو تغییر دادم حالا اینترنت وای فای رو قطع کردن چیکار کنم؟؟!!لطفاً کمک کنید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی