ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این لباس قدرتمند دارای 1000 اسب بخار و همچنین حداکثر سرعت 89 کیلومتر بر ساعت می باشد که در نوع خود منحصر بفرد می باشد و او آنرا ثبت اختراع کرده است و این برای اولین بار در جهان است.

با لباس پرنده مخترع بریتانیایی آشنا شوید!

یکی از بزرگترین و مهم ترین آرزوهای انسان پرواز بود که برای رسیدن به این آرزو چندین روش مختلف را طراحی و اجرا کرد که متاسفانه تمام آنها با شکست روبرو شد. اما بعد از اختراع هواپیما توسط برادران رایت ، این آرزوی دیرینه به حقیقت پیوست و بسیاری از کسانی که به پرواز علاقمند بودند ، توانستند تجربه پرواز را نیز در زندگی خود کسب کنند.با لباس پرنده مخترع بریتانیایی آشنا شوید! + عکسبا لباس پرنده مخترع بریتانیایی آشنا شوید! + عکس

با این حال این تجربه امروز به میزان زیادی با حضور طراحان و مهندسان پر ایده در سرتاسر جهان به بیشترین میزان ممکن نسبت به روزهای اول اختراع برادران رایت تغییر کرده است. اما اگر از این موضوع بگذریم ، آیا تا به حال مرد آهنی یا Iron Man را دیده اید؟! شخصیت ساختگی که می تواند پرواز کند و کارهای خارق العاده ای برای مقابله با افراد منفعت طلب انجام دهد.

با لباس پرنده مخترع بریتانیایی آشنا شوید

آقای ریچارد براونینگ مخترع پر استعداد بریتانیایی است که اخیرا از اختراع مهم و شبیه به مرد آهنی را رونمایی کرد که در سرتاسر جهان شناخته شد و با واکنش های متعددی روبرو گشت! او هدف و آرزوی خود را به واقعیت رساند و توانست همانند مرد آهنی پرواز کند! این مخترع بریتانیایی با استفاده از 5 موتور جت و برخی امکانات دیگر توانست لباس پرواز خودش را بسازد!

مشخصات لباس پرنده مخترع انگلیسی

با استفاده از این لباس همانند لباس آهنین تونی استارک می توانید مسافت های طولانی را به سفر در بالای سطح زمین بپردازید! این لباس قدرتمند دارای 1000 اسب بخار و همچنین حداکثر سرعت 89 کیلومتر بر ساعت می باشد که در نوع خود منحصر بفرد می باشد و او آنرا ثبت اختراع کرده است و این برای اولین بار در جهان است.

لباس واقعی مرد آهنی

او اولین سفر را خودش امتحان کرد و مسافت 1.3 کیلومتری را طی کرد و این لباس نظرات مختلفی را به خود جلب کرده است و هم اکنون افراد بسیار زیادی هستند که حاضر به سرمایه گذاری در این زمینه می باشند که تا چند مدت آینده شاهد حضور این لباس قدرتمند و مجهز در فروشگاه های معتبر جهانی باشید و تجربه مرد آهنی را کسب کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن