گوگل مپ یک قدم به شبکه های اجتماعی نزدیک تر شد

شرکت گوگل با ایجاد فضای جدید در Google Maps به کاربران اجازه می دهد از نظر افراد محلی درباره مراکز مختلف مطلع شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری آریا، شرکت گوگل اخیراً تلاش بسیاری کرد نرم افزار گوگل مپ را به یک برنامه فوق‌العاده تبدیل کند تا عملکردی بیش از یک مسیریاب را داشته باشد. شناسایی رستوران‌های برتر هر شهر، مراکز تفریحی و تاریخی و برترین جاذبه‌های یک شهر قابلیتی بود که به این نرم افزار اضافه شد.
اکنون شرکت گوگل اعلام کرده در نظر دارد از امروز قابلیتی را برای کاربران نرم افزار گوگل مپ منتشر کند که به آن‌ها اجازه می‌دهد اطلاعاتی را از منابع مورد اعتماد محلی دریافت کنند. اطلاعات مورد نظر در بخش جدیدی از گوگل مپ به کاربران نشان داده می‌شود و افراد می‌توانند از بخش Explore به آن دسترسی پیدا کنند.
این شرکت با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود نوشت: "صفحه جدید به شما آخرین نقدها، تصاویر و پست‌های افراد مورد اعتماد محلی را نشان می‌دهد و کاربران می‌توانند پست‌های اشخاصی که دنبال می‌کنند را نیز مشاهده کنند". در بخش جدید برنامه گوگل مپ کاربران می‌توانند شاهد اتفاقات روزانه مناطق مختلف باشند و نظرهای جدید را مشاهده کنند.
کاربران با دنبال کردن دیگر افراد می‌توانند پست‌های آن‌ها را در بخش جدید مشاهده کنند. با استفاده از قابلیت جدید گوگل مپ کاربران می‌توانند از داغ‌ترین مباحث روز و پرطرفدارترین فعالیت منطقه‌ای که در آن حضور دارند باخبر شوند. برای شروع انتشار این ویژگی شرکت گوگل تصمیم گرفته تا تنها اطلاعات دقیق کاربران محلی و مورد اعتماد را در سرویس خود ثبت کند و به نمایش دیگر افراد بگذارد.
در ادامه اگر فردی علاقه خود را به نوعی از غذا و یا تفریح نشان دهد، برنامه گوگل مپ با استفاده از این اطلاعات داده‌های مشابه با آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این داده‌های می‌توانند شامل تصاویر، نظر کاربران، پیشنهادها و انتقادها باشد. این قابلیت امروز به صورت جهانی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود.

۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۶
کد خبر: 10126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha