ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تخریب و غارت؛ معرفی بازی گنگ استایل

مدت زیادی است با بازی های استراتژیک و آنلاین سر و کار داریم، شاید بتوان گفت سوپرسل در بخش دیوایس های همراه با عرضه ی چندین بازی، این سبک را به انحصار خود در آورده. ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

مدت زیادی است با بازی های استراتژیک و آنلاین سر و کار داریم، شاید بتوان گفت سوپرسل در بخش دیوایس های همراه با عرضه ی چندین بازی، این سبک را به انحصار خود در آورده. همین امر به یک باره تبدیل به جرقه ای در ذهن توسعه دهندگان داخلی می شود.

رفته رفته این ایده به وجود می آید که می شود با توسعه ی موردی مشابه و جذاب، این انحصار را داخل کشور شکسته و سعی در جذب کاربران بومی کرد. پیرو همین ایده استودیوی داخلی لیپینیک دست به توسعه ی بازی گنگ استایل زده که هم اکنون در فاز بتای خود قرار دارد؛ یک بازی استراتژیک و آنلاین، مشابه آن چه در عناوین مطرح این سبک یعنی Boom Beach و Clash of Clans می بینیم.

Screenshot_20160309-132803

اما داستان گنگ استایل از چه قرار است؟ در ابتدای ورود به بازی، خلاصه ای کمیک وار برای شما نمایش داده می شود. حالا شما با یک جامعه ی غارت زده مواجه هستید و باید با یکدیگر متحد شده، با آشوب ها مبارزه کنید و جامعه ی خود را گسترش دهید.

سیستم بازی تقریباً مشابه چیزی است که در بوم بیچ و کلش آف کلنز دیده ایم؛ باید در زمینی که به شما اختصاص داده شده اقدام به ساخت و سازهای مختلف کنید، افراد مختلف را به استخدام خود در بیاورید، با ایجاد مراکز خدماتی به کسب درآمد پرداخته و نیروی دفاعی خود را مستحکم تر کنید.

Screenshot_20160309-132749

در گنگ استایل ساختمان اصلی شما با نام دفتر کار شناخته می شود. ساخت و ساز ساختمان ها و ارتقای نیروهایتان به سطح این ساختمان بستگی داشته و با ارتقای آن می توانید به امکانات بهتر و بیشتری دست یابید. همچنین برای ارتقای نیروها و ساختمان های دیگر به منابع پول و نفت نیاز دارید.

برای سریعتر انجام شدن عمل ساخت و ساز می توانید از الماس استفاده کنید و پس از تمام شدن الماس هایتان آن را از فروشگاه بازی خریداری کنید. از طریق مراکز خدماتی قادر به درآمدزایی خواهید بود و با هجوم به زمین های دیگر بازیکنان، می توانید منابع نفت و پولی خود را تکمیل و مدال افتخار کسب نمایید.

Screenshot_20160309-132812

خوشبختانه با وجود قرار داشتن بازی در فاز بتا، سیستم سرچ به خوبی کار کرده و در کسری از ثانیه بازیکنان دیگر را پیدا می کند و قابلیت چت آنلاین برای ارتباط با دیگر بازیکنان را نیز خواهید داشت. وضعیت موسیقی و گرافیک بازی خوب است اما حداقل در سال 2016 انتظار بیشتری از وضعیت ظاهری یک بازی موبایل می رود.

گنگ استایل در فاز بتا قرار داشته و توسعه دهندگان آن با دریافت بازخوردهای مختلف روز به روز سعی در رفع مشکلات آن دارند. هم اکنون می توانید برای حمایت از سازندگان این بازی آن را از کافه بازار دریافت کنید و اشکالات آن را با ایمیل سازندگان بازی در میان بگذارید.

گنگ استایل

گنگ استایل

سازنده: لیپینیک قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 41 / 39.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Baran
    Baran | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    سلام ی سوال توی این بازی مثل کلش کلن میشه ساخت ‌؟
    مرسی

مطالب پیشنهادی